Syyskokouksen kuulumisia 16.11.2019

10.12.2019

Rakennusliiton osastot 1 ja 3 pitivät yhteisistunnon liiton tiloissa lauantaina 16.11.2019. Yli 40 osanottajaa keränneen tilaisuuden alussa puheenvuoron piti liiton uusi varapuheenjohtaja Kimmo Palonen. Liitto valmistautuu uusiin tuleviin työehtokamppailuihin ja toiminnallisiin haasteisiin pitämällä ylimääräisen Liittokokouksen ensi keväänä, entisin edustajin.

Molemmat osasto antoivat syyskokouksessaan tukensa Postin työntekijöiden lakkotaistelulle ja tuomitsivat EK tukeman työehtojen polkemisyrityksen.

Kumpikin osasto piti omat syyskokouksensa jossa sääntöjen mukaisten asioiden lisäksi jaettiin kunniamerkit vapaajäsenille asiaan kuluvineen puheineen. Kokouksen jälkeen oli yhteinen maittava lounas osanottajille.

Osasto 3 puheenjohtajana jatkaa Janne Gren ja sihteerinä Aleksi Auer

Toivo Koivisto teksti ja kuvat