OHJEITA KESÄPÄIVILLE 15.-17.6 LÄHTEVILLE OSA 2

15.6.2018

Osaston reissussa Rakennusliiton kesäpäiville lähtijä,

Osastosi yhteiskuljetus Rakennusliiton kesäpäiville lähtee perjantaina 15.6 kello 14.00 Hakaniemestä Rakennusliiton Uudenmaan Aluejärjestön edestä, osoitteesta Siltasaarenkatu 4 Helsinki. Kaikkien yhteiskuljetuksella matkaan lähtevien ( jotka ovat saaneet vahvistuksen osallistumisesta ja maksaneet omavastuu osuuden 25 euroa ) toivotaan olevan paikalla hyvissä ajoin ennen kuljetuksen lähtöä.

Suosittelemme tutustumaan etukäteen kesäpäivien tapahtumiin jo ennakolta Rakennusliiton sivulta. Jos syystä tai toisesta et ole ilmoittanut osallistuvasi yhteiskuljetukseen, niin tee se pikaisesti tekstiviestillä osaston puheenjohtajalle.

Matkaisäntänä toimi osaston hallituksen jäsen Bror Nyqvist

Puhelin 040 0411055

Lisätietoja: Janne Gren osaston puheenjohtaja

Puhelin 050 4116240

Kirjautuminen hotelliin tapahtuu saavuttuanne hotellille. Osastonne puheenjohtajana pyrin saapumaan paikalle ottamaan teidät vastaan jos se vain on aikataulullisesti mahdollista koska osallistun samaan aikaan Rakennusliiton hallituksen jäsenenä liiton hallituksen kokoukseen.

Terveisin ja mahtavia kesäpäiviä toivotellen osastonne puheenjohtaja,

Janne Gren